vasárnap, december 11, 2005

Gyorsan múló idő

Tegnap vártam a Dórát késő este a Lehel téren, de késett, úgyhogy inkább felmentem hozzájuk, és amíg meg nem érkezett, készített az Anyukája nekem sárgadinnyés teát, aztán jött már a Dóra is, aki valami buliban volt, és lihegett kimerülten, mert futott (hozzám).
Aztán ágyba bújtunk meg ilyesmi.

Ma meg igazából nem csináltunk semmit, néha néztünk valamit a tv-ben , vagy kimentem az erkélyre cigizni, vagy ettünk valamit, de így egyszer csak este lett, és megint rá kellett jönnöm hogy a Dórával nagyon gyorsan és nagyon kellemesen telik az idő.
Aztán elvittem az első két Harry Potter könyvet és olvastam a buszon, és a Harry Potter könyv is olyan, mint a Dóra, mert nagyon gyorsan elrepült az a fél órás utazási idő.

(bár azt hiszem a Dórát választanám egy Harry Potter könyv helyett).