csütörtök, december 29, 2005

Karácsony meg ilyenek

24: Ebédre mákos guba, aztán csak néztem ki a fejemből, aztán már sötét, lentről fények, meg fenyőillat, aztán szokásos ajándékok (kaptam: zöld nadrágot, zöld pólót, ami szarvasos, pulcsit, inget, könyvet, vhk cd-ket, füstölőt, teát, meg még más dolgokat is), meg kaja, utána révültem picit vhk-ra.

25: Rokonlátogatás, a kitaszítottság bizsergető lehelete a hátamon, önmagammal burkolózás, cigizés az udvaron, némasági fogadalom, feszültség.

26: Otthonhempergés, sütievés, bambulás, révülés, harry potter olvasás.

27: Pánik roham a Media Marktban, szakadó hóesés, lenyugodás a nyugatinál, Dórát látogatás, Harry Potter 4 nézés, haza buszozás, ajándékosztás (kaptam: házi készítésű desert sessions-ös cigi tartót, otthon fabrikált qotsa lemezborítót, gyümölcs teák tömkelegét, képregény könyvet) aztán ágyba bújás, mécses világ, füstölő illat, szeretkezés, meg minden.

28: Pislogás, ölelkezés, teázás és süti evés, qotsa koncert dvd bámulás, fetrengés, odabújás, buszhoz kísérés.

4 Comments:

Anonymous Névtelen said...

boldog karit így utólag is, boldog karácsony és szilveszter közti napokat és boldog újévet is.

és boldog viszontlátást január első hetében, ugye? mondjuk hatodikán, a történelem vizsgám után, jó?

11:51 du.  
Anonymous Névtelen said...

neked is boldog mident.
a hatodika szerintem jó

9:25 du.  
Anonymous Névtelen said...

akkor majd írj vagy hívj vsgy valami. délután/este lenne jó nekem. nem nagyon későn. menjünk siriusba, jó, noir?

10:37 du.  
Anonymous Névtelen said...

jó.

11:34 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home