vasárnap, január 08, 2006

Az van hogy

Az van hogy nekem megvolt még a megjelenés előtt az IstenHátaMögött új albuma, mert nekem vannak ilyen kapcsolataim, de mikor elszállt a gépem az is elszállt, és így most nincsen olyanom, sőt már a kapcsolatom sincs meg mert.

Picit betegnek érzem magam, még a torkom is fáj.
Egymás után öt harry potter könyvet olvastam, és nincsen mélység könyv, ami ezt ellensúlyozná, úgyhogy az angyalok és démonokat olvasom, amiben van antianyag és Vatikán, meg hasist szívó orgyilkosok, meg ilyenek.

Tegnap elmentem volna Raina koncertre ha lett volna kedvem de nem volt így ezért nem.
Meg van Viasaton megint sírhant művek és lesz twin peaks ami szerintem jó.

4 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Izgi dolgok ezek. De nekem meg 12 tiszteletjegyem van bibííí! Dóra voltam (őrület mi?). ;)

2:23 du.  
Anonymous Névtelen said...

azta! :)

12:18 de.  
Anonymous Névtelen said...

Noir,hiányzol...EZ most úgy rámtört..Rég olvastam felőled/Tőled és ez a bejegyzés valamiért nem esett jól...Negatív.Sajnálom,hogy az...:(Remélem aért jól vagy és kitartasz:)

11:41 de.  
Anonymous Névtelen said...

köszönöm :)
jól vagyok amúgy..

12:00 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home