hétfő, május 24, 2010

Azúr Színű Különös Partjai

Miután végignézhettem azúr színekben tündöklő eltávozásodat, hullámokat hozott magával a dagály, és egyedül sétáltam végig a különös partokon.
Hét oszlop volt véletlenszerűen elszórva, némelyiket a végtelen óceán mosta simává,
monolitok az idők előtti világból, templomok tartópillérei, talán valamiféle elfeledett népségnek kik hajbókolva és a kábulattól őrjöngve vonszolták csupasz testüket az obszidián oltár felé, mi azóta már a Mélységet szolgálja alázatos reményeket juttatva el a nyugtalanul vergődő álmodóknak, sötétet szül valami odalent, és megkeseredett árnyak bolyongnak a tömjéntől nehéz katakombák fáklyafényben reszkető tárnáiban.

Volt egy álmom amiben keresztül zuhantam a sötétségen.
Mintha egy örökkévalóságig tartott volna. Aztán elnyelt minden valamiféle pulzáló zöldes ragyogás, és éreztem ahogy elültet bennem bizonyos magvakat, és azután a kopárság volt Minden ami körülvett és a port fel kavarta a szél.
Sokáig sétáltam a kietlenségben. És aztán a különös partokhoz értem. Monolitok nyúltak ki a puha homokból, és törmelékeket hányt ki magából a végtelen óceán.
Megkóstoltam végül Azúr ragyogásod gyümölcsét. A tenger haragosan morajlott aznap. Mint valami dühös isten, és mi nevetve bújtunk egymáshoz, aztán távoztál a hullámok közé merülve, sietve az obszidián oltárhoz…

5 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Riporter:
- Sokak szerint Noir csak az internetes e-alteregója, amíg be nem mutatott egy képet a nyilvánosság előtt vele. Mikor találkozott vele utoljára?
Szabó-Morajló András:
- Szombaton megittunk egy üveg bort amiben egy egér ázott.
- Ez gyomorforgatóan hangzik.
- Ő rögtön hányt. Én csak később. [leveszi a napszemüveget. a szeme alatt véraláfutás-pettyek még mindig]
- Miért?
- Mert ő őszinte.
- De miért ittak ilyet?
- Mert ez az a mélység, aminek a lüktetése az alkotásának az algoritmusa. A szentély az a templom, amit kevesen ismernek. Ő ilyen. Ő csak egy kőküszöb, kopott, kijárt. Mindig az az érdekes, ahová nyílik. Használják. Ez az irodalom árnyéka.
- Tudja hogy min dolgozik most? A találgatásokat külön blog gyűjti össze.
- Könyvet ír a perzsa sötét jedikről.
- Mi lesz a vers amit most felolvas?
- Kígyót itattak trippelő papok.

[beszélgetések Szabó-Morajló Andrással, Alexandra kávéház, 2010.05.23.]

7:32 de.  
Anonymous Dóra said...

Nyilatkozhatok én is, mint groupie? :D

1:34 de.  
Anonymous noir said...

jó de hozz még kokót!

10:24 du.  
Anonymous Dóra said...

Sniff :)

12:07 du.  
Anonymous Andris said...

Azon gondolkoztam hogy ez a zene mennyire jobban menne a köv posztodhoz, a dűnékhez meg minden.

9:09 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home