szerda, április 20, 2005

Fürkész

Fáradtan merülve a forró vízzel teli kádba, aztán lent maradok picit, hogy érezzem, valami teljes mértékben átölel…cigizve az ablaknál, lustán úszó füstkarikák kifelé a semmin át, lüktet az Angel, a Massive Attacktől, narancs szín fények, kakaó előttem, melegségre éhesen markolom a fehérré vált bögrét…valami lappang, és kúszik, valami mocorog, kifelé tekintek, és megbabonázva szívom tekintetemmel a sötétre festett háztetők eső áztatta cserepeit…a dal önmaga katarzisához érkezett…hátradőlve élvezem…átadom magam a zenének, füst kúszik ki a számból…aztán elcsendesül minden…előre dőlve térek vissza ide…

A csendet fürkészve.

6 Comments:

Anonymous Névtelen said...

mono(khm. nézdmár milyen szorgalmas kis kommentgyakorló vagyok)öö. csak azt akartam, hogy amióta nem hallgatok m.a.-t helyre állt a világ. mármint.. ámind1

6:37 du.  
Anonymous Névtelen said...

fura, mert én a héten kattantam rá, és kb. egész nap az a 3szám megy az új albumról.
jó, mert hatással van rám, és most kellenek a hatások, mégha ilyen mélyre visznek is...

írj szorgalmasan blogot is!
(a mosoly miatt)

6:43 du.  
Anonymous Névtelen said...

nem tudok blogot írni:(
melyik 3 szám?
(első két albummal jobban jársz)
jaés: mosolyooooogj;)*

8:26 du.  
Anonymous Névtelen said...

tudom, hogy jobban járok, csak a meghatározó számok arról rosszul vannak meg, és nincsenek kiírva, meg most ez a 3(+1) is elég amik:

Future Proof
Special Cases
Antistar

a +1 pedig a Butterfly Caught bár szerintem ezen most nem lepődtél meg :)
miért nem tudsz blogot írni?
:(

12:30 de.  
Anonymous Névtelen said...

mono: ma tudtam. deamugy. olyan csömör magamtól. vagyénnemistudom. 0_0

7:51 du.  
Anonymous Névtelen said...

hajaj :(

11:49 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home