hétfő, április 25, 2005

Sötét színű délután

Tegnap a vízesésnél várt rám Dóra és az ő (már-már kultikus) furánzöld cipői, kaptam tőle tisztelet jegyet, miközben a tetőn dohányoztam, aztán találkoztunk a nővéreivel, és megnéztük a Gépészt, ami egész végig ilyen sötét, zavaros hangulatot árasztott, a legdurvább talán a főszereplő átváltozása volt, mert a tipikus jó képű Holywoodi aranyifjúból, egy hihetetlenül sovány és beteg férfi lett, ami szerintem igen csak ijesztő volt, és maga a film is, ahogy próbálod kibogarászni a szereplő hallucinációiból a valóságot.
Miután vége lett a filmnek, és kimentünk a tetőre, a külvilág is felvette a film színeit, mert hétágra sütött a nap mikor bementünk, de utána teljesen kifakultak a körülöttünk lévő dolgok.

Aztán a Kazinczy felé mentünk, ami zárva volt, úgyhogy spontán a Zp.-ben kötöttünk ki, ahol a Takáts Tamás énekelt az ufókról, és a diszkósokat fikázta erőteljesen. Közben ittunk vbk-t és beszélgettünk, és a Dóra többször is nagyon zavarba jött, és ilyenkor csak nevetni tudott. Valahogy most szimpatikus volt a hely, mint pénteken, és kellemesen éreztem magam, főleg hogy Kávé és Cigaretta feliratú gyufával gyújtottam meg a cigimet.
Aztán elbúcsúztunk egymástól, és kaptam új Queens of the Stonage cd-t (mert rajongó)amit egész nap hallgattam, de ezt hosszabban kifejtem majd, és még Krisztus utolsó megkísértését is kaptam videón.

Aztán sietve mentem az Etele felé, és bortól zsongó fejjel néztem az elsuhanó semmilyen-sötét tájat.

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

holvagy

7:32 du.  
Anonymous Névtelen said...

most ott vagyok mint itt, de ez változhat...

11:36 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home